تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769247
شناسه : 3769247
تاریخ :
برگزاری الکترونیکی مسابقات قرآنی در اصفهان گامی روبه‌رشد است اقتصاد ایران: اصفهان- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: برگزاری این مسابقات در قالبی الکترونیک، منسجم و منضبط رویکردی کم‌نظیر بوده و این روند گامی رو به رشد است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدنوید متقی در بازدید از فرآیند برگزاری چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌توان ادعا کرد توانمندی داوران، مجریان و متسابقین (رقابت‌کنندگان) در استان اصفهان با توجه به روندی که شاهد آن بوده‌ایم فراتر از استان و در سطح ملی است.

وی با بیان اینکه فرایند نظم و انضباط اجرایی مطلوب به نظر می‌رسد عنوان کرد: برگزاری این مسابقات آن هم در قالبی الکترونیک، منسجم و منضبط رویکردی بود که کمتر در مسابقات مشابه شاهد بودیم و این روند گامی روبه رشد محسوب می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان بیان اینکه تعداد بانوان شرکت‌کننده در این مسابقات بیشتر از آقایان بوده اضافه کرد: با توجه به اینکه از لحاظ شرعی محدودیت‌هایی وجود دارد؛ اما استقبال بانوان از این مسابقات بسیار بالا و گسترده بوده که بسیار قابل‌تقدیر است.

وی در ادامه گفت: یکی از حرکت‌های انجام شده در این دوره از مسابقات ایجاد مهدکودک برای فرزندان متسابقین بود که باعث شده مادران آسوده‌تر و به دور از استرس بتوانند در مسابقات شرکت کنند این حرکت به‌نوعی احترام به حقوق مادران بوده از سوی دیگر نگاهی عمیق به بحث تربیت فرزند را به نمایش گذاشته.

متقی با انتقاد از نحوه اطلاع‌رسانی این دوره از مسابقات گفت: توجه به ساختار بین‌بخشی کم‌رنگ بوده درصورتی‌که می‌توانستیم در مرحله استانی و ملی اطلاع‌رسانی درون دستگاهی داشت تا برخی کارمندان از دستگاه‌های متفاوت بتوانند در این مسابقات به‌عنوان شرکت‌کننده و حتی عوامل اجرایی حضور داشته باشند تا هم‌افزایی و در نتیجه ارتقا کیفیت را در شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: محور برگزاری این مسابقات لازم است یک سازمان باشد که اوقاف به لحاظ سبقه افضل است و بقیه نهادها هم یاری کنند تا نتیجه‌ای بهتر را به نمایش بگذاریم در این مسیر استفاده از ظرفیت رسانه ملی و تبلیغات شهری می‌تواند بهترین گزینه باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان افزود: سر تیتر فعالیت‌های هلال‌احمر آیات قرآن و خدمات انسان‌دوستانه است و ارتباط با قرآن دور نیست.