تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3769234
شناسه : 3769234
تاریخ :
منطقه تصرف شده الیمالات نور با دستور دادستان مرکز مازندران پلمب شد اقتصاد ایران: سلامت نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از پلمپ منطقه تصرف شده الیمالات نور با صدور دستور قضایی خبر داد. این اقدام، نویدبخش روزهای بهتری برای طبیعت مازندران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از پلمپ منطقه تصرف شده الیمالات نور با صدور دستور قضایی خبر داد. این اقدام، نویدبخش روزهای بهتری برای طبیعت مازندران است.

بر اساس اخبار منابع محلی پس از آن دادستان دستور پلمپ این منطقه را صادر کرد. او گفت:« عامل انتشار تصاویر غیرواقعی از منطقه مذکور در فضای مجازی نیز بازداشت شد.»

هر چند ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی مربوط به جنگل الیمالات نبوده و در پیش زمینه آن، کشتزارها دیده می شوند؛ اما تخریب های فراوانی در این جنگل از سوی مجری "طرح گردشگری الیمالات" صورت گرفته که همین موضوع باعث پلمپ محل تصرف، شد.

در روزهای اخیر، علی اکبر عالیشاه در مراسمی با حضور دادستان کل کشور، به سمت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران معارفه شده است.

برخورد با مجری طرح گردشگری الیمالات شهرستان نور که تخلف های فراوانی را طی یک سال اخیر مرتکب شده است در بدو ورود دادستان، نوید روزهای امیدبخشی را برای طبیعت ایران می دهد.

در روزهای گذشته مجری طرح گردشگری الیمالات نور در حال انجام عملیات غیرقانونی در قلب جنگل های هیرکانی بود که برخورد به موقع جنگلبان آن را متوقف کرد. واکنش کنشگران محیط زیست و تصمیم نهایی دادستان مرکز مازندران باعث نجات این جنگل ارزشمند شد.