تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769174
شناسه : 3769174
تاریخ :
لزوم استفاده از فناوری‌های روز در جریان خدمت رسانی به زائران اقتصاد ایران: مشهد- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر استفاده از فناوری‌های روز در جریان خدمت رسانی به زائران رضوی در بحث آبرسانی تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم امینی صبح چهارشنبه با حضور در ستاد فرماندهی آبرسانی به مواکب زائرین پیاده مشهد الرضا، ضمن عرض خدا قوت به همه عوامل آبرسانی و مجموعه آبفای مشهد، سقایی و آبرسانی به زائران را افتخار و توفیق الهی دانست.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان کرد: چند سالی است که در ایام اربعین حسینی، افتخار آبرسانی به زائران حرم امام حسین را نیز داریم اما تجربه‌ای که امروز در مشهد و در جریان آبرسانی صورت گرفته، بی نظیر بوده و مشخص است که برنامه ریزی های خوبی انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر به روز آوری و استفاده از فناوری‌های روز در جریان خدمت رسانی به زائرین گفت: مجهز کردن تانکرها و مواکب به تجهیزات نوین نظیر جی پی اس می‌تواند عملیات آبرسانی را در شرایط حساس تسهیل کند.

امینی همچنین تصریح کرد: باید در حوزه آبرسانی به زائران رضوی به یک مدل برسیم و با ثبت تجربیات و برنامه ریزی بتوانیم از این مدل، در رویداد پیاده روی اربعین سال آینده نیز استفاده کنیم.