تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3769136
شناسه : 3769136
تاریخ :
جزییات اطفای حریق در استان‌های مختلف کشور اقتصاد ایران: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گزارشی جزییات عملیات اطفای حریق در استان‌های مختلف کشور را اعلام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص آتش سوزی در استان‌های مختلف کشور گفت: در روز ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۳ در استان خراسان شمالی، آتش سوزی در منطقه گلیل شهرستان شیروان واقع در مرز ایران و ترکمنستان به وقوع پیوسته است که با اعزام ریز پرنده ابعاد حادثه مورد بررسی قرار گرفت و پس از گسیل نیروهای مردمی و منابع طبیعی شامل ۱۱۵ نفر عملیات اطفای حریق انجام و آتش سوزی اطفا گردید.

وی همچنین افزود: در استان خوزستان، آتش سوزی در منطقه صعب العبور «تنگ کرد» شهرستان باغملک به وقوع پیوسته است که صبح امروز نیروهای عملیاتی منابع طبیعی جهت اطفا حریق به محل اعزام شدند. در این راستا عوامل امدادی از دو جبهه در حال اطفا آتش سوزی هستند. اطفا در یک قسمت صورت گرفته است و در قسمت دیگر در وضعیت اجرای عملیات است.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور آتش سوزی‌های اطفا شده در استان اصفهان را به شرح ذیل اعلام کرد:

شهرستان بویین میاندشت - مراتع روستای هران (۳ هکتار)

شهرستان بویین میاندشت - روستای قلعه بهمن (۲ هکتار)

شهرستان گلپایگان - پوشش گیاهی حیات وحش موته (۳ هکتار)

شهرستان گلپایگان - کشتزار روستای هرستانه علیا (۴ هکتار)

شهرستان خوانسار- مراتع تیزاب سنگ سفید (کمتر از ۱ هکتار)

ظفری خاطرنشان کرد: علت حوادث صورت گرفته در استان اصفهان، بی احتیاطی و عوامل انسانی گزارش شده که به علت وزش تندبادهای فصلی گسترش یافته است.