تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769131
شناسه : 3769131
تاریخ :
عزاداری مردم لامرد و مهر فارس در سالروز شهادت امام رضا (ع) اقتصاد ایران: لامرد- مردم دوستدار امام مهربانی، حضرت امام رضا (ع) در شهرستان های لامرد و مهر در سالروز شهادت آن امام با حضور در مجالس روضه خوانی به عزاداری شهادت امام رئوف پرداختند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) مراسم عزاداری جای جای نقاط مختلف شهرستان لامرد و مهر در سوگواری و سینه‌زنی سنتی برپا است.

مردم سوگوار و ولایت‌مدار شهرستان لامرد و مهر، با برگزاری مراسم عزاداری در سوگ شهادت امام رضا (ع) عشق و ارادت خالصانه خود را به این امام همام نشان دادند.

ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با حضور در مساجد و حسنیه‌ها با برپایی مراسم عزاداری و توزیع نذری ارادت خود را به خاندان ائمه اطهار (ع) نشان می‌دهند.

مردم شهرستان لامرد و مهر در مناطق مختلف این دو شهرستان آئین‌های سوگواری در شهادت ثامن‌الحجج برپا و عشق و دلدادگی خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز می‌کنند.

به همین مناسبت مراسم عزاداری در مساجد و حسینیه‌ها، هیئت زینبیون، فاطمیون (افغانستانی‌های مقیم شهرستان لامرد) با شکوه خاصی برگزار شده است.

همنوایی مردم سوگوار لامرد و مهر، در قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) همچون اجرای این صلوات در مهدیه خندق از دیگر برنامه‌های مردم عزادار این دو شهرستان است.