تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3769116
شناسه : 3769116
تاریخ :
موضع آمریکا در قبال روسیه پس از انتخابات تغییر خواهد کرد؟ اقتصاد ایران: سخنگوی ریاست جمهوری روسیه موضع گیری جدیدی درباره سیاست آمریکا در قبال روسیه بیان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رسمی ریاست جمهوری روسیه هرگونه تغییر در سیاست آمریکا در قبال روسیه را پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بعید دانست.

وی در پاسخ به سئوالی درباره رویکرد آمریکا در قبال روسیه پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: شما می توانید حدس بزنید که چه رخ خواهد داد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در ادامه بیان کرد: سیاست ایالات متحده غیرقابل پیش بینی است از این رو باید ببنیم چه رخ خواهد داد. هم اکنون نبرد انتخاباتی داغی وجود دارد و پرونده اوکراین و روسیه هر دو در دستور کار هستند.

این در حالی است که پیش از این پسکوف اعلام کرده بود: آمریکا به طور مستقیم در درگیری اوکراین دخیل است. این کشور تمایل به افزایش درجه دخالت خود در این درگیری را نشان می‌دهد. آمریکا موضعی علنی و خصمانه نسبت به روسیه دارد و به طور مداوم به منافع روسیه حمله کرده و برای چندین دهه به این کشور فشار آورده است. در مورد روابط روسیه و آمریکا در دوران ریاست جمهوری جو بایدن، هم این روابط در پایین‌ترین سطح تاریخی خود قرار دارد و به نقطه فروپاشی رسیده است و هیچ احتمالی برای ورود به مسیر رشد در حال حاضر وجود ندارد.