تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769113
شناسه : 3769113
تاریخ :
مرغ در استان سمنان ۷۹ هزار تومان عرضه می‌شود اقتصاد ایران: سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قیمت مرغ را ۷۹ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هیچ گونه تغییر قیمتی مورد تائید نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ستاد تنظیم بازار استان سمنان با در نظر گرفتن چندین موضوع کارشناسی شامل نهاده‌ها، وضعیت بازار و سود مرغداران و … قیمتی را تعیین می‌کند، ابراز کرد: قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ در تمام استان سمنان ۷۹ هزار تومان است، افزود: هیچ تغییر قیمتی در استان سمنان مورد تائید نیست و مردم می‌توانند مراتب را با ۱۲۴ در میان بگذارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه هیچ کمبودی نیز در زمینه تأمین مرغ استان وجود ندارد، بیان کرد: وضعیت تأمین و توزیع مرغ در استان مطلوب بوده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

قاسمی با بیان اینکه ۳۰ درصد مرغ استان سمنان مصرف و ۷۰ درصد آن به استان‌های تهران و به خصوص میدان بهمن، البرز و … ارسال می‌شود، گفت: شاید تغییرات قیمتی در استان‌های مجاور شاهد بوده باشیم اما در سمنان هیچ تغییری رخ نداده است.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد قیمت اقلام اساسی مورد نیاز مردم تغییر کند ستاد تنظیم بازار آن را می‌بایست اعلام کند، گفت: ستاد تنظیم بازار روانه ۵۰ تن مرغ گرم در استان برای مصرف مردم توزیع می‌کند که دچار مشکل نشویم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مرغ به وفور در بازارهای استان توزیع شده و برای ایام آخر ماه صفر و نیاز هیأت‌ها و مردم نیز توزیع ویژه صورت گرفته است در نتیجه مشکلی در این زمینه نداریم.