تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769102
شناسه : 3769102
تاریخ :
پیاده روی جاماندگان ارض طوس در جنوب تهران آغاز شد اقتصاد ایران: پیشوا- پیاده روی جاماندگان ارض طوس در جنوب تهران آغاز شد و مردم مومن و انقلابی ورامین، پیشوا و قرچک به سوی حرم جعفر ابن موسی (ع) پیشوا در حال حرکت هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: عاشقان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت در جنوب تهران که از حضور در پیاده روی به سوی مشهد مقدس جا مانده اند، همزمان با ۳۰ صفر، روز شهادت امام رضا (ع) به سوگواری پرداختند.

عزاداران رضوی از ۷ صبح چهارشنبه از میدان امام حسین (ع) ورامین در قالب هیأت‌های سینه زنی و زنجیرزنی به سوی حرم جعفر ابن موسی (ع) حرکت کردند، تا این مصیبت بزرگ را به پیشگاه ایشان تسلیت گفته و عشق و ارادت خویش را به اهل بیت (ع) نمایش گذاشتند.

اطعام زائران حرم جعفری با ۸ هزار پرس غذای گرم

قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی و بین نماز ظهر و عصر زیارت امین الله و مدیحه سرایی توسط ذاکرین و مادحین آل الله در حرم جعفر ابن موسی (ع) پیشوا از برنامه‌هایی است، که برای عزاداران جاماندگان ارض طوس پیش بینی شده است.

مدیر آستان حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) پیشوا ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) به خبرنگار مهر گفت: حرم نورانی و مضجع شریف برادر امام رضا ع از نماز صبح برنامه‌های متنوع مذهبی در حال برگزاری است.

جنیدی ادامه داد: موکب موسی بن جعفر (ع) با همراهی اداره اوقاف در سه راه پیشوا مستقر است و چایخانه حضرتی در صحن مطهر و داخل حرم جعفر بن موسی الکاظم (ع) از زائرین و جاماندگان ارض طوس پذیرایی می‌کند.

وی اضافه کرد: همه زائرین و مجاورین در حرم برادر بلافصل امام رضا (ع) میهمان سفره پر کرامت این امام رئوف هستند که برای مراسم امروز هشت هزار پرس غذای گرم در نظر گرفته شده است.

پیاده روی جاماندگان ارض طوس در جنوب تهران آغاز شد

مدیر آستانه جعفربن موسی (ع) همچنین از حضور هیأت‌های مذهبی در قالب زنجیر زنی و سینه زنی بعد از نماز ظهر و عصر در این حرم خبر داد.

این گزارش تکمیل می‌شود...