تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769089
شناسه : 3769089
تاریخ :
بازداشت شرور تبر به دست در تنکابن اقتصاد ایران: تنکابن - فرمانده انتظامی تنکابن از دستگیری یک شرور و اراذل و اوباش که با تبر به سمت مردم حمله ور شده بود، خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بهادر دیلمی اظهار کرد: مأموران انتظامی بلافاصله پس از دریافت خبری مبنی بر ایجاد رعب و وحشت در میان مردم توسط یک شرور تبر به دست، فوراً به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: مأموران بلافاصله پس از حضور در محل و مشاهده این اراذل و اوباش در حال حمله به مردم با تبر و ایجاد وحشت در میان شهروندان با هشدار دادن به وی مبنی بر انداختن سلاح بر زمین وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از بی توجهی شرور تبر به دست به هشدارهای پلیس و حمله وی به مأموران خبر داد و تصریح داشت: مأموران انتظامی پس از هشدارهای لازم و در پی اصرار متهم بر رفتار مجرمانه خود، با قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که بر اثر اصابت گلوله به پای متهم، وی زمین گیر و دستگیر شد.

سرهنگ دیلمی با اشاره به تشکیل پرونده قضائی برای متهم، خاطرنشان کرد: پلیس طبق قانون با مزاحمان و مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که به هر نحوی امنیت مردم را تهدید می‌کنند با جدیت و تمام قدرت برخورد می‌کند.