تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769088
شناسه : 3769088
تاریخ :
ضرورت برخورد قاطع و جدی وزارت امورخارجه با اقدام سفارت استرالیا اقتصاد ایران: اقلید- امام جمعه اقلید با اشاره به اقدام شنیع سفیر استرالیا در تهران گفت: از وزارت خارجه مطالبه می‌کنیم که مطابق قواعد حقوقی و بین المللی، برخورد جدی، قاطع و مصمم به این اقدام داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام مجید گشول دره‌سیبی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره انتشار پستی از هم‌جنس‌گرایی توسط سفیر استرالیا در ایران گفت: انحراف از حقیقت دین و مخالفت با احکام پذیرفته شده ادیان جهان، نشانه انحطاط و سقوط در پرتگاه هواهای نفسانی و جدا شدن از راه روشن پیامبران الهی است.

وی افزود: با توجه به تضاد و تناقض اقدام شنیع سفیر استرالیا در تهران با اصول و برنامه‌های دینی، وجدان انسانی، ارزش‌های اخلاقی و فرهنگ و تاریخ ایران اسلامی و جسارت ننگین به مسلمات کشور میزبان، این اقدام خلاف عقل و فطرت و اخلاق و رفتار ناپسند و پست وی را در دفاع از همجنس گرایی و احترام نگذاشتن به قوانین اسلامی و قوانین داخلی کشور به شدت محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام گشول گفت: از وزارت خارجه مطالبه می‌کنیم که مطابق قواعد و هنجارهای حقوقی و بین‌المللی، برخورد جدی، قاطع و مصمم داشته باشد.

امام جمعه اقلید گفت: در برابر هنجارشکنی‌ها و بی حرمتی‌ها هرگز نباید بی تفاوت بود بلکه باید جلوی فساد و انحراف و ظلم و پایمال کردن اخلاق را گرفت.