تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3769064
شناسه : 3769064
تاریخ :
پرسپولیس عنوان شکست ناپذیرترین تیم لیگ را از استقلال گرفت اقتصاد ایران: استقلال بعد از ۲۹ بازی شکست خورد تا در حال حاضر تیم پرسپولیس شکست ناپذیرترین تیم فوتبال لیگ کشورمان باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طرفداری: استقلال که از هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ سال گذشته برابر هیچ تیمی در لیگ ایران بازنده نشده بود برابر تیم استقلال خوزستان باخت تا در حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس بی شکست ترین تیم لیگ ایران باشد، پرسپولیس از هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ سال قبل تا امروز بدون باخت مانده است.

در هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ سال قبل تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 1-0 برابر آلومینیوم اراک بازنده شد و با این باخت، این تیم شروع بدی با اوسمار مربی سابق خود داشت اما در ادامه کار، پرسپولیس عالی کار کرد و قهرمان لیگ شد، به جز 14 بازی بدون باخت در آخر لیگ سال قبل، پرسپولیس در سه هفته اخیر هم برابر رقبای خود بدون باخت مانده است تا در مجموع تعداد بازیهای بدون شکست تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر به 17 بازی برسد.

در حال حاضر پرسپولیس بی شکست ترین تیم لیگ برتر است که برای رسیدن به رکورد گذشته استقلال نیاز دارد تا هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر یعنی در 13 بازی آینده بدون باخت مانده و این رکورد آبی ها را اینگونه افزایش دهد.

استقلال از هفته سوم لیگ سال قبل و بعد از باخت برابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان در 29 هفته متوالی با جواد نکونام در مسابقات فوتبال لیگ برتر بدون باخت مانده بود.