تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769045
شناسه : 3769045
تاریخ :
دولت و ملت ایران نباید نسبت به اقدام سفارت استرالیا بی تفاوت باشد اقتصاد ایران: کاشان - یک کارشناس مسائل اجتماعی گفت: دولت و ملت ایران نباید نسبت به اقدام سفارت استرالیا بی تفاوت باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد کریم پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه باید ضوابط خاصی بر فضای مجازی حاکم باشد، اظهار داشت: متأسفانه بعضی مواقع در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی بیگانه شاهد انتشار مطالبی هستیم که اصلاً شایسته نیست.

وی با بیان اینکه برخی از مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بیگانه دور از ادب و اخلاق است، ابراز داشت: متأسفانه طی چند روز گذشته شاهد انتشار مطلب سخیفی در صفحه سفارت استرالیا در ایران بودیم که اخلاق انسانی را زیر سوال برد.

این کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به اینکه این اقدام سفارت استرالیا با هیچیک از اصول دیپلماسی سازگار نیست، تصریح کرد: سفارت استرالیا باید نسبت به این مورد توضیح دهد که چگونه مطلبی را آن‌هم به زبان فارسی منتشر کرده است که هیچ سنخیتی با اصول و مبانی اسلامی و انسانی ندارد.

وی با بیان اینکه دولت و ملت ایران نباید نسبت به این اقدام بی تفاوت باشند، افزود: انتشار این گونه مطالب بازی با احساسات و عقاید و باورهای مردم ایران اسلامی و محکوم است.

کریم پور با اشاره به اینکه به فرموده امام خمینی (ره) سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست ما است، خاطرنشان کرد: مسائل و موضوعات دینی و شریعت در همه ابعاد زندگی ما ایرانی‌ها مؤثر هستند و نباید اجازه داد افرادی با زیر پا گذاشتن اخلاق نسبت به ترویج موضوعات بی اخلاقی اقدام کنند.