تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3769037
شناسه : 3769037
تاریخ :
هشدار فرمانده ارشد اسرائیلی به نتانیاهو درباره جنگ در غزه اقتصاد ایران: یک فرمانده ارشد ارتش اشغالگر اسرائیل به نخست‌وزیر و دیگر مقامات سیاسی این رژیم هشدار داد که یک حمله گسترده زمینی در غزه، جان دیگر اسرای باقی مانده را به خطر خواهد انداخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  یک فرمانده ارشد ارتش اشغالگر اسرائیل به بنیامین نتانیاهو هشدار داد که هرگونه عملیات زمینی گسترده در غزه موجب به خطر افتادن جان باقی اسرا خواهد شد.

او در گفت‌‌وگو با روزنامه یدیعوت احارانوت به نتانیاهو گفت که در صورت وقوع چنین حمله بزرگی، او و کابینه باید مسئولیت مرگ اسرا را بر عهده بگیرند.

پس از کشته شدن 6 اسیر اسرائیلی در غزه، بنیامین نتانیاهو مدعی انجام حملات وسیع علیه حماس شده و از کابینه خود خواسته است تا طرح‌های خود را در این باره ارائه دهند.

نتانیاهو روز دوشنبه در سخنانی پس از اعلام کشته شدن  6 اسیر اسرائیلی در غزه مدعی شد: «اسرائیل تاوان قتل گروگان‌ها را از حماس خواهد گرفت».

این در حالی است که حماس و مقاومت فلسطین بارها اعلام کرده‌اند که اسرای صهیونیست فقط به دنبال حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه کشته می‌شوند.

انتهای پیام/