تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768928
شناسه : 3768928
تاریخ :
شهادت سرباز وظیفه لرستانی در مرزبانی سقز اقتصاد ایران: خرم‌آباد - سرباز وظیفه «فرشید میریان» از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی «بسطام» سقز در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرباز وظیفه «فرشید میریان» از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز امروز سه‌شنبه در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

حجت‌الاسلام هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این راستا پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه رب الشهدا و الصدیقین

" وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ "

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

خبر شهادت فرزند دیگری از استان لرستان، از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز که امروز در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، بسیار جان‌سوز و غم‌انگیز بود.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان‌فشانی و ازخودگذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت سرباز وظیفه «فرشید میریان» به خانواده معظم و مردم شهیدپرور استان لرستان به‌ویژه مردم شهرستان نورآباد، علو درجات را برای این شهید والامقام و صبر و سلامتی را برای کلیه بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان از عموم مردم شهیدپرور استان لرستان به‌ویژه شهرستان نورآباد و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت کرد که در مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر شهید میریان شرکت کنند.

بنابراین گزارش، سرباز وظیفه «فرشید میریان» از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز بود که امروز در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر شهید مرزبان میریان فردا، چهارشنبه ۱۴ شهریورماه ساعت ۴ الی ۶ بعدازظهر در گلزار شهدای نورآباد تشییع و به خاک سپرده می‌شود.