تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3768914
شناسه : 3768914
تاریخ :
دومین استعفای یک ژنرال صهیونیست کمتر از ۲۴ ساعت اقتصاد ایران: بعد از اعلام استعفای فرمانده نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس پلیس منطقه شمال فلسطین اشغالی هم اعلام کرد، خود را بازنشسته می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، یسرائیل هیوم در گزارشی اعلام کرد، شوکی تاکوشا، رئیس پلیس منطقه شمال (فلسطین اشغالی) اعلام کرد قصد دارد خود را بازنشسته کرده و از خدمت در پلیس خارج شود.

این افسر عالیرتبه و 56 ساله پلیس اسرائیل که از 35 سال پیش در ساختار امنیتی اسرائیل حضور دارد، تصمیم خود را برای خروج از این ساختار گرفته است تا دومین افسر عالی رتبه مستعفی طی کمتر از 24 ساعت باشد.

او در حالی در اوج جنگ غزه و درگیری در شمال فلسطین اشغالی که رسانه عبری زبان او را بنیانگذار و اولین فرمانده یگان سری پلیس اسرائیل معرفی کرده است.

به نوشته یسرائیل هیوم بعد از استعفای رئیس پلیس منطقه شمال فلسطین اشغالی، شمار مراکز فرماندهی‌های ارشد خالی در نیروهای پلیس به شش مرکز رسید و گفته می‌شود در نوامبر آینده نیز رئیس بخش تحقیقات و اطلاعات هم بازنشسته می‌شود.

لازم به ذکر است بعد از حضور ایتمار بن گویر در وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و قرار گرفتن در راس ساختار پلیس بسیاری از افسران عالی رتبه این ساختار استعفا یا درخواست بازنشستگی کرده‌اند.

انتهای پیام/