تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768874
شناسه : 3768874
تاریخ :
ضرورت ورود خیران برای پیشرفت و توسعه اهر اقتصاد ایران: تبریز-عضو خبرگان رهبری بر ضرورت ورود خیران برای پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان اهر تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده روز سه شنبه در همایش خیران سلامت ارسباران و تجلیل از خیران شهرستان اهر، اسلام را دین نوع دوستی و محبت برشمرد و افزود: نوع دوستی و محبت و کمک به رفع مشکلات دیگران در بطن دین اسلام است و مسلمانان باید نیاز همدیگر را برطرف کنند و به کمک هم بشتابند.

وی دستگیری از نیازمندان در اسلام را جزو توصیه‌های مهم عنوان و اظهار کرد: بر این اساس خیران راه و روش امام علی (ع) و زندگی ائمه را باید سرمشق خدمت قرار دهند، تا مشکلات مختلف که دولت توانایی حل و فصل همه آنها را ندارد، توسط خود مردم گره گشایی شود.

حاجی زاده کمک‌های خیرخواهانه خیرین در شهرستان اهر در بخش‌های مختلف را بسیار قابل توجه خواند که موجب رفع بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات همشهریان شده است.

وی بر ضرورت ورود خیران برای پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان اهر تاکید کرد و افزود: پزشکان به جامعه حیات و جان می‌بخشند و مؤسسات خیریه نیز به عنوان کمک‌رسان در پیشرفت و توسعه بخش بهداشت و درمان عمل می‌کنند.

حاجی زاده با قدردانی از تلاش‌ها و از جان‌گذشتگی پزشکان، پرستاران و کادر درمان در زمان همه گیری کرونا، گفت: امیدواریم با تلاش‌های کادر درمانی و کمک خیران بتوانیم در توسعه و پیشرفت حوزه بهداشتی، درمانی و بیمارستان باقرالعلوم اهر نیز گام‌های اساسی برداریم.