تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768847
شناسه : 3768847
تاریخ :
اقدام سفارت استرالیا در ایران نشان از انحطاط اخلاقی در غرب است اقتصاد ایران: کاشان - رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: اقدام سفارت استرالیا در ایران نشان از انحطاط اخلاقی غرب حتی در بین سیاستمداران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه لازم است اخلاق در همه شئونات اسلامی رعایت شود، اظهار داشت: اخلاق یک فریضه انسانی است که همه انسان‌ها فارغ از دین و ملیت و جنسیت به آن معتقد هستند.

وی با اشاره به اقدام موهن سفارت استرالیا در ایران ابراز داشت: متأسفانه این اقدام که در شبکه مجازی اینستاگرام انجام شد و تبلیغ دگرباشی را کرد، مخالف نص صریح قانون جمهوری اسلامی ایران است که باید توسط وزارت امور خارجه برخورد شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این اقدام نشان از انحطاط اخلاق در بین غرب و حتی سیاستمداران است، تصریح کرد: موضوعی که در همه دنیا زشت و ناپسند است و مردم از آن دوری می‌کنند به راحتی در فضای مجازی توسط سفارت استرالیا تبلیغ می‌شود و این موضوع کاملاً امری خارج از ادب و اخلاق است.

وی با اشاره به اینکه نباید نسبت به این بی حرمتی ساکت و بی تفاوت بود، گفت: سفیر استرالیا باید نسبت به این بی حرمتی از مردم ایران عذرخواهی کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه مردم ایران اصیل و معتقد هستند، خاطرنشان کرد: احترام به عقاید و باورهای هر فرد و مردم کشور از ابتدایی‌ترین اصول دموکراسی است که متأسفانه سفیر و کارمندان سفارت استرالیا نسبت به آن بی تفاوت بودند.