تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3768817
شناسه : 3768817
تاریخ :
۲ مدال دیگر نوجوانان بوکس در قهرمانی آسیا قطعی شد اقتصاد ایران: روز ششم رقابت‌های بوکس نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا با صعود دو بوکسور دیگر کشورمان به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز ششم از مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا، امروز (سه‌شنبه) در شهر العین کشور امارات پیگیری شد و دو نماینده نوجوانان کشورمان با برتری مقابل حریفان خود و صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنزشان را قطعی کردند.

مهدی روزبهانی در رقابت‌های وزن 46 کیلوگرم، نوکسان‌ وراپات‌ از تایلند را شکست داد و با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. او که در دور نخست باتبایار از مغولستان را شکست داده بود، در مرحله نیمه نهایی به مصاف سوبیروف از ازبکستان خواهد رفت.

 

در وزن 48 کیلوگرم نیز سهند نجفی که در دور نخست چانتارا از تایلند را شکست داده بود در مرحله یک چهارم نهایی موفق به برتری مقابل شوبام از هند شد و با صعود به دیدار نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. نجفی در مرحله نیمه نهایی با اروسبایف از قرقیزستان روبه‌رو خواهد شد.

فردا (چهارشنبه) نیز مسابقات مرحله یک چهارم نهایی نوجوانان ادامه می‌یابد و شش بوکسور دیگر کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت. در وزن 54 کیلوگرم، علی ملکوتی که ابتدا نیهان از سریلانکا را شکست داد با شاکرجانوف‌ ازبکستانی پیکار‌ خواهد کرد.

محمد بیرانوند در وزن 60 کیلوگرم که در گام نخست آدم شهابی از فلسطین را شکست داد با آماریارگال از مغولستان روبه‌رو می‌شود. در وزن 63 کیلوگرم هم اشکان هاشمی که ابتدا ساونکو از اوکراین را مغلوب کرد با عبدالرحمن رجب‌اوف از ترکمنستان مصاف می‌دهد.

همچنین در وزن 66 کیلوگرم، امیرمحمد رستم‌پور که در اولین دیدار جین‌لیو از چین تایپه را ناک‌اوت کرد با باتولگا از مغولستان روبه‌رو خواهد شد. محمدصالح مصباحی دارنده مدال طلای دوره گذشته در وزن 70 کیلوگرم نیز که صباح زید از اردن را برده است، یوان‌لی از چین تایپه را در پیش دارد.

علاوه بر نفرات یادشده در وزن 75 کیلوگرم، ماهان ساجدی با لوکیش از هند بالای رینگ می‌روند.

مسابقات بوکس نونهالان و نوجوانان آسیا با حضور 462 بوکسور از  26 کشور برگزار می‌شود و نکته جالب پیکارها، حضور تیم اوکراین در این رویداد است که با وجود حضور در قاره اروپا، در مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا شرکت کرده است.

انتهای پیام/