تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3768797
شناسه : 3768797
تاریخ :
فریبا: هواداران استقلال، گول صفحات مجازی را نخورند اقتصاد ایران: پیشکسوت استقلال صحبت‌های جالبی را درخصوص شرایط این روزهای استقلال مطرح کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: با وجود اینکه تنها سه هفته از رقابت‌های لیگ برتر سپری شده است، شایعات مختلفی پیرامون این تیم شکل گرفته و اعتراضاتی نسبت به عملکرد تیم جواد نکونام در فضای مجازی مطرح می‌شود. در این شرایط بهتاش فریبا؛ پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفتگویی با خبرنگار ما درخصوص شرایط این تیم صحبت کرد و گفت در این مقطع صحبت درباره تغییر در کادر فنی به هیچ وجه درست نیست.

فریبا درخصوص شایعاتی که درباره احتمال برکناری نکونام مطرح می‌شود، گفت: چه کسی این مسائل را مطرح کرد؟ در فضای مجازی گروه‌هایی هستند خط می‌گیرند و مشخص هم هست که از کجا خط می‌گیرند و همان گروه‌ها هم این جو را ایجاد کرده‌اند. کدام مدیرعامل و هیئت مدیره در هفته سوم سرمربی عوض کرده است؟ یک باشگاه را نام ببرید که چنین کاری کرده باشد. همه این حرف‌ها حدس و گمان است و می‌خواهند تیم را به هم بریزند تا آدم‌های خودشان را سر کار بیاورند.

او با اشاره به عملکرد استقلال ادامه داد: البته بخشی از مسائل هم به نوع بازی و نتایج ما برمی‌گردد و من این موضوع را کتمان نمی‌کنم اما این صحبت‌هایی که درخصوص ایجاد تغییر در کادر فنی مطرح می‌شود، به هیچ وجه درست نیست. شما تصور کنید فردا یک مربی خارجی بیاید؛ چقدر طول می‌کشد تا با فوتبال ما و بازیکنانش آشنا شود؟ راحت ۵-۶ هفته را از دست می‌دهیم. بهترین مربیان خارجی استقلال، استراماچونی و ساپینتو بوده‌اند و هر دو تا هفته پنجم و ششم همینقدر امتیاز هم نگرفته بودند.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: این تیم نفرات خوبی دارد و جور می‌شود. ما بازیکن خارجی گرفته‌ایم و دیر هم اضافه شده‌اند و نیاز به زمان دارند تا آماده شوند. این تعطیلی قطعا به تیم خیلی کمک می‌کند. تعدادی مصدوم داریم و آنها که برسند، شرایط بهتر خواهد شد. هیچ مشکلی وجود ندارد و تیم ما مدعی قهرمانی است. ما سال گذشته هم با یک آفساید قهرمانی را از دست دادیم، وگرنه استقلال قهرمان می‌شد. امسال هم تیم بهتر از پارسال است و مشکلات مدیریتی هم نداریم و تعامل کامل بین مربی و هیئت مدیره هست. همه این‌ها نشان‌دهنده این است که تیم رو‌به‌جلو می‌رود و من هیچ شکی در این موضوع ندارم. هم کادر فنی تیم کارشان را بلدند و هم بازیکنان بسیار خوبی گرفته و تنها نیاز به زمان داریم تا با یکدیگر جفت و جور شود.

فریبا با تاکید بر اینکه تمام تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی دچار مشکل هستند، عنوان کرد: تیم رئال مادرید تاکنون چهار بازی کرده و دو مساوی و دو برد داشته است. یعنی رئال مادرید با امباپه و جونیور و بزرگان فوتبال و با حضور آنچلوتی در هفته‌های اول شرایط کاملا ایده‌آلی ندارد. اگر در این شرایط بنا به برکناری سرمربی باشد، باید آنچلوتی را هم برکنار کنند. هفته‌های ابتدایی برای اکثر تیم‌های دنیا سخت است و نیاز به زمان دارند تا تیم‌شان جور شود و نفرات خودشان و حریف‌شان را بشناسند.

او با اشاره به مشکلات لیگ برتر ایران افزود: همه این‌ها درحالی است که ما هنوز حتی تکلیف زمین‌هایمان مشخص نیست و نمی‌دانیم استقلال و پرسپولیس در این هفته در کدام زمین بازی خواهند کرد. همه این‌ها در کنار یکدیگر روی شرایط تیم تاثیرگذار خواهند بود. با این شرایطی که لیگ برتر ایران دارد، باز هم نتیجه بد نبوده و چهار امتیاز گرفته‌ایم. قطعا تیم در هفته‌های آینده روبه‌راه می‌شود و قطعا ما مدعی قهرمانی خواهیم بود. این تیم خیلی از پارسال بهتر است و مصدوم‌ها و محروم‌هایمان می‌رسند و همه چیز درست می‌شود.

فریبا خطاب به هواداران استقلال گفت: کسانی که در صفحات مجازی صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند تا آرامش تیم را به هم بزنند، اصلا هواداران ما نیستند و آدم‌هایی هستند که خریداری شده‌اند. هواداران واقعی ما کسانی هستند که در سرما و گرما می‌آیند و چه تیم خوب بازی کند و چه بد، تیم‌شان را تشویق می‌کنند. توصیه من به هواداران واقعی تیم این است که گول صفحات مجازی را نخورند و تحمل داشته باشند. تیم نفرات خوبی دارد و از پارسال هم خیلی بهتر هستیم. انشالله محکم به مسابقات برمی‌گردیم و امتیازات را می‌گیریم و به سوی قهرمانی پیش می‌رویم.

پیشکسوت استقلال در پایان با تاکید بر اینکه او از جواد نکونام حمایت خواهد کرد، گفت: هر کسی که مربی استقلال باشد، من به خاطر تیمم از او حمایت می‌کنم. شما یک مصاحبه از من نمی‌بینید که از تیمم بد بگویم. من از همه حمایت کرده‌ام، چون از تیمم حمایت می‌کنم نه از اشخاص. الان آقای نکونام سرمربی تیم ماست و وظیفه ماست که از او حمایت کنیم.