تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768792
شناسه : 3768792
تاریخ :
زوج گمشده پس از ۴۸ ساعت در ارتفاعات جنگلی آستارا پیدا شدند اقتصاد ایران: رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: زوج جوان گمشده پس از ۴۸ ساعت در ارتفاعات جنگلی آستارا پیدا شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن پور با بیان اینکه زوج جوان تهرانی که برای کوهنوردی کوتاه مدت به جنگل‌های آستارا عزیمت نبوده بودند به علت عدم آشنایی به مسیر گم شدند و ۴۸ ساعته دشوار را در جنگل سپری کردند، اظهار کرد: عصر دیروز خانواده این زوج جوان به پلیس آستارا مراجعه و خبر مفقودی زوج جوان را اعلام نمودند و بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی اولیه مشخص شد، عصر یکشنبه دو جوان برای یک کوهنوردی کوتاه مدت به مسیر جنگلی لوندویل و آبشار لاتون عزیمت نموده‌اند اما با گذشت ۲۴ ساعت مراجعت ننموده‌اند و خبری از آنان در دسترس نیست، گوشی تلفن همراه هر دو نفر نیز از دسترس خارج شده است.

وی افزود: پلیس با بکارگیری از اقدامات فنی و اطلاعاتی ابتدا خودروی زوج جوان را در مسیر جنگلی به صورت پارک شده پیدا نمود سپس با مشخص شدن مسیر و جهت حرکت آنان با همراه عوامل امدادی جمعیت هلال احمر با جستجوی بی وقفه و استفاده از فن آوری نوین موفق به شناسایی محل حضور این زن و شوهر جوان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه این زوج قصد داشتند به آبشار لاتون عزیمت کنند ولی متأسفانه به علت اشتباه در مسیر در جنگل‌های شهرستان آستارا مفقود شدند افزود: این زن و مرد پس از ۴۸ ساعت جستجو به صورت صحیح و سالم در حالی که آب و غذا و رمقی برای آنها باقی نمانده بود ساعتی پیش پیدا شدند.

این مقام انتظامی افزود: این زوج جوان، جهت اقدامات درمانی به درمانگاه منتقل شد.