تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768776
شناسه : 3768776
تاریخ :
آغاز پروژه برق‌رسانی به مسکن ملی دهدشت با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال اقتصاد ایران: دهدشت_ معاون برنامه ریزی و مهندسی فنی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ‌زنی پروژه برق‌رسانی به مسکن ملی در دهدشت با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج انصاری شامگاه سه شنبه در آئین کلنگ زنی پروژه برق رسانی به مسکن ملی دهدشت به مناسبت هفته دولت افزود: پروژه برق‌رسانی به مسکن ملی در شهر دهدشت به‌عنوان نماینده‌ای از ۲۴ پروژه در این شهرستان آغاز شد.

وی اعتبار کل پروژه‌های برق شهرستان را ۶۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این مقدار، بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال به پروژه برق‌رسانی مسکن ملی دهدشت اختصاص یافته است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی فنی اداره برق استان به پروژه‌های دیگر شامل برق‌رسانی به روستاهای بدون برق مانند «دورق»، «برد عسکری»، «کوه پات» و «نر دراز»، ساخت شبکه برق دو مداره پروژه شهید سلیمانی «قلعه رئیسی» و خروجی تونل کوه پات به طول ۶ کیلومتر اشاره کرد.

انصاری همچنین با اشاره به اصلاح شبکه برق و بهسازی روستاهای چاروسا، رفع ضعف ولتاژ در نقاط مختلف شهر و روستاهای شهرستان، تبدیل سیم به کابل و اصلاح شبکه برق شهر سوق و برق‌رسانی به نقاط مختلف شهر و روستاهای حوزه دیشموک، گفت: این طرح‌ها در حال آماده‌سازی برای افتتاح هستند.