تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3768764
شناسه : 3768764
تاریخ :
قدرت‌نمایی حزباوی برای شجاع و کنعانی اقتصاد ایران: مدافع جوان سپاهان به دنبال رسیدن به ترکیب تیم ملی در دیدار مقابل قرقیزستان و امارات است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: محمدامین حزباوی که پس از یک سال حضور در لیگ ستارگان قطر و نمایش خوبی که در خط دفاعی السد داشت، در تابستان به ایران برگشت و سپاهان را انتخاب کرد که در چهار دیدار رسمی اخیرشان به میدان رفته و با عملکردش دوباره به فهرست تیم ملی رسید و اکنون در اردو حضور دارد.

این مدافع ۲۱ ساله که فصل قبل ۱۹ بازی در لیگ ستارگان انجام داد و یک گل به ثمر رساند، پس از پیوستن به سپاهان در یک مسابقه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا و سه دیدار لیگ برتری به میدان رفته که در صدرنشینی تیمش نقش مهمی داشته است.

حزباوی در سپاهان نمایش یک مدافع باتجربه را در چهار دیدار گذشته داشته و توانسته یک گل مهم هم در دیدار خارج از خانه مقابل خیبر خرم‌آباد به ثمر رساند و با این آمادگی بالا به اردوی تیم ملی ایران اضافه شده و می‌خواهد در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 به میدان برود.

این مدافع جوان در 6 ماه اخیر در دو مسابقه تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان و هنگ کنگ به میدان رفته و امیدوار است با حضور دوباره در اردو، جای محمدحسین کنعانی‌زادگان یا شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب بگیرد و در دو مسابقه پیش رو برابر قرقیزستان و امارات بازی کند.