تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768756
شناسه : 3768756
تاریخ :
شهید امیر عبداللهیان مجاهد میدان دیپلماسی بود اقتصاد ایران: دامغان- رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها ضمن بیان اینکه شهید دیپلمات ایران اسلامی ویژگی های بارز و البته برجسته ای داشت، گفت: شهید امیر عبداللهیان مجاهد میدان دیپلماسی بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی بعد از ظهر سه شنبه در اجلاسیه مجاهدان در غربت در سالن دانشگاه دامغان ضمن اشاره به اقدامات ارزنده شهید امیر عبداللهیان بیان کرد: ایشان شخصیت وارسته و فرزانه‌ای که در میدان عمل و دیپلماسی و چه در زمینه علم و مسائل دانشگاهی داشتند.

وی با بیان اینکه ایشان باید الگوی دانشگاهیان باشد، افزود: شهید امیر عبداللهیان را مجاهدی سخت کوش دیدیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه شهید امیر عبداللهیان اسوه میدان دیپلماسی بود، افزود: موضع گیری های خوب ایشان در خصوص مسائل مختلف نشان از توان بالای این شهید بزرگوار داشت.

رستمی با بیان اینکه مجاهدت در میدان دیپلماسی گاه از همه چیز مهم‌تر می‌شود، بیان کرد: شهید امیر عبداللهیان با عملکردش گستردگی که عرصه دیپلماسی و اهمیتی که این حوزه دارد را نشان داد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم و دوران وزارت شهید امیر عبداللهیان کوتاه اما پربار بود، افزود: چه افتخاری از این بالاتر که رهبر معظم انقلاب اسلامی حتی دولت سیزدهم را با عملکرد امیر کبیر قیاس کرده‌اند.