تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768747
شناسه : 3768747
تاریخ :
قطع انشعاب غیرمجاز ۵۵ واحد مسکونی و تجاری وحیدیه/متخلف دستگیر شد اقتصاد ایران: شهریار- مدیر امور آبفای وحیدیه از قطع انشعاب غیرمجاز ۵۵ واحد مسکونی و تجاری در این منطقه خبر داد و گفت: متخلف دستگیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ایرانخواه عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انشعابات غیرمجاز معضل اصلی ناترازی تولید و مصرف است اظهار کرد: برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان اکیپ‌های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز تشکیل شده تا در راستای تحقق عدالت اجتماعی طبق یک برنامه‌ریزی منسجم، شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و برخورد با متخلفان انشعاب‌های غیرمجاز انجام شود.

ایرانخواه گفت: فردی که از انشعاب آب غیرمجاز برای ۵۳ واحد مسکونی و ۲ واحد تجاری استفاده می‌کرد با صدور حکم قضائی و از سوی دادستانی بازداشت شد و انشعابات غیرمجاز واحدها جمع‌آوری شدند.

مدیر امور آبفای وحیدیه با اشاره به اهمیت همراهی مردم برای برخورد با هرگونه سوءاستفاده از شبکه آبرسانی گفت: مرکز ارتباطات مردمی (سامانه تلفنی ۱۲۲) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با انشعاب‌های غیرمجاز است تا همکاران اجرایی و حقوقی سریعاً نسبت به جمع‌آوری و طی مراحل قانونی آن اقدام کنند.