تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3768739
شناسه : 3768739
تاریخ :
تداوم حمله به کرانه باختری مانع از گسترش مداوم مقاومت نمی‌شود اقتصاد ایران: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری از گسترش مداوم مقاومت جلوگیری نمی‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تداوم عملیات نظامی اسرائیل در استان‌های کرانه باختری برای روز هفتم و تمرکز اشغالگران روی تجاوز مجدد به طولکرم، موفق به جلوگیری از گسترش مداوم مقاومت نخواهد شد.

حماس بیان کرد: ما شهادت شهدای کرانه باختری را تسلیت می‌گوییم و تاکید می‌کنیم که این خون‌های پاک به هدر نخواهد رفت و افزایش خشم فزاینده در تمامی میهن، شدت مقاومت و تداوم عملیات‌های منحصر به فرد آن را در پی خواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما پایداری و جهاد هم‌وطنانمان و مبارزان مقاومت در استان‌های کرانه باختری به ویژه طولکرم را که با وجود تجاوز مداوم استوار ایستاده است، می‌ستاییم.

جنبش حماس اعلام کرد: تجاوز فزاینده اشغالگران مؤید برنامه‌ها و چشمداشت‌های قدیمی و جدید آنان در خصوص کوچاندن ساکنان کرانه باختری و پیاده‌سازی طرح الحاق کرانه باختری است که کابینه اشغالگران آن را در پیش گرفته است.

همچنین حماس در پایان بیانیه خود از ملت فلسطین خواست که در راستای تداوم درگیری در قالب نبرد طوفان الاقصی، رویارویی‌ها و مبارزات خود با صهیونیست‌ها را افزایش بدهند.