تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768731
شناسه : 3768731
تاریخ :
روایت گر اول برنده واقعی در جنگ رسانه‌ای است اقتصاد ایران: رشت _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودسر با بیان اینکه روایت گر اول برنده واقعی در جنگ رسانه‌ای است، گفت: فضای مجازی به واقعیت مجازی تبدیل می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام ابراهیم ملکی عصر سه شنبه در همایش سوگواری رسانه‌ای امام رضا علیه السلام در مسجد قدس رشت اظهار کرد: استفاده از مساجد و پاسداری از مساجد با شکل دهی چنین برنامه‌هایی مورد توجه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودسر با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مساجد پایه گذاری شد، گفت: فرهنگ بکارگیری و پاسداری از مساجد در جامعه نهادینه شود.

ملکی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه رسانه و خبر بیان کرد: فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه هیچ گاه تمام نمی‌شود و پایدار و مستمر است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین مسؤولیت خطیری بر دوش اصحاب رسانه است، افزود: حضرت زینب (س) اهداف قیام عاشورا را با جهاد تبیین به دنیای امروز انتقال داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودسر با اشاره به جایگاه نخبه گی و بصیرت مداری اصحاب رسانه بیان کرد: خبرنگاران به عنوان نخبگان تیزهوش جامعه نقش محوری در جهت دهی و هدایت افکار عمومی در جامعه دارند.

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه رسانه از دیرباز تاکنون مورد تغییر و تحول قرار گرفته است، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران نباید خود را درگیر حواشی کنند و حواشی نگاری افراد در حوزه رسانه سبب فاصله گیری آنها از اصل و متن می‌شود.

وی با اشاره به تغییر و تحولات در حوزه رسانه در تاریخ بشریت افزود: درک واقعی تغییر و تحولات در حوزه رسانه بر اهمیت آن افزوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودسر با بیان اینکه واقعیت مجازی در پیش روی ما است، گفت: فضای مجازی امروز در آینده نزدیک به واقعیت مجازی تبدیل می‌شود و باید برای آن روز خودمان را آماده کنیم.

ملکی با اشاره به غلبه شکل بر محتوا در ادبیات رسانه بیان کرد: درک غلبه شکل بر محتوا از سوی فعالین رسانه‌ای و خبرنگاران مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به قرارگیری در جنگ روایت‌ها افزود: برنده واقعی در جنگ رسانه‌ای طرح و تبیین روایت اول است.

گفتنی است، همایش سوگواری رسانه‌ای امام رضا علیه السلام با محوریت سازمان بسیج رسانه گیلان و با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در مسجد قدس رشت برگزار شد.