تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768730
شناسه : 3768730
تاریخ :
ایران با اقتدار در کنار مردم یمن قرار گرفته است اقتصاد ایران: دامغان - سفیر یمن با بیان اینکه ایران با اقتدار در کنار مردم یمن قرار گرفته است، گفت: شهید امیر عبداللهیان مواضع ارزشمندی در قبال مردم یمن داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ایراهیم دیلمی بعد از ظهر سه شنبه در نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در دانشگاه دامغان ضمن قدردانی از مردم ایران اسلامی بیان کرد: ایران اسلامی ا با اقتدار در کنار مردم یمن ایستاده و این قابل قدردانی است.

وی ضمن گرامی داشت یاد شهید امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه شهید ایران اسلامی، افزود: ایشان موضع گیری ارزمنده ای را در قبال یمن داشت.

سفیر یمن با بیان اینکه شهید امیر عبداللهیان یک الگو برای همه ما در شجاعت بود، افزود: ایشان را یک دیپلمات شجاع و مدافع سرسخت مظلومان در جهان اسلام می‌شناسیم.

دیلمی با بیان اینکه ایشان از الگوی اخلاقی ارزنده‌ای برخوردار بودند، افزود: امیدواریم که دانشگاهیان ایران دامغانی‌ها که زادگاه شهید امیر عبداللهیان این شهر است، از سیره او کتاب‌ها بنویسند.

وی با بیان اینکه این شهید موضع گیری های خود در کنار مردم یمن را در دوران وزارت خود تقویت کرد، افزود: شهید امیر عبداللهیان در همه مبارزان و مقاومان، یک نوع انگیزه ایجاد کرده بود.