تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3768705
شناسه : 3768705
تاریخ :
پست صفحه AFC: استقلال و یک رقیب آشنا اقتصاد ایران: صفحه رسمی لیگ نخبگان، توئیتی را درخصوص تقابل استقلال و الغرافه منتشر کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: پس از غیبت در دو دوره گذشته، استقلال به رقابت های آسیایی بازگشته و آبی پوشان می بایست در تاریخ ۲۶ شهریور و در مکانی نامعلوم، به مصاف الغرافه بروند. تیمی که در دور پلی آف از سد شباب الاهلی گذشت و به دور گروهی صعود کرد.

به همین مناسبت، صفحه رسمی لیگ نخبگان، توئیتی را از آخرین تقابل های دو تیم منتشر کرده و این سوال را پرسیده که آیا آبی های پایتخت می توانند به روند خوب خود ادامه دهند یا خیر؟

صفحه لیگ نخبگان با انتشار تصویری از نتایج تقابل های دو تیم نوشته است:
اولین بازی استقلال پس از بازگشت (به آسیا)، آن‌ها را مقابل رقیبی آشنا از قطر یعنی الغرافه قرار می‌دهد. آیا می‌توانند روند شکست‌ناپذیری خود را در برابر این تیم قطری حفظ کنند؟

پست صفحه AFC: استقلال و یک رقیب آشنا

پیروزی آبی پوشان برابر تیم قطری به سال 88 برمیگردد. جایی که دیدار استقلال و الغرافه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با حضور بیش از 50 هزار نفر تماشاگر برگزار شد.

شاگردان صمد مرفاوی موفق شدند که در آن دیدار، با سه گل الغرافه را شکست دهند. دو گل استقلال توسط فرهاد مجیدی و گل سوم نیز توسط پژمان منتظری به ثمر رسید.

اما در دور چهارم لیگ قهرمانان و مسابقه برگشت، استقلال در ورزشگاه 25 هزار نفری الغرافه به مصاف این تیم رفت که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. برای الغرافه در دقیقه 3+45 یونس محمود و برای استقلال سید مهدی سید صالحی در دقیقه 59 گلزنی کردند.

پست صفحه AFC: استقلال و یک رقیب آشنا

نکته جالب نیز حضور کیانوش رحمتی در استقلال آن دوره است که حتی برابر الغرافه نیز به میدان رفت. او اکنون یکی از اعضای کادر مربیگری آبی پوشان است.