تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3768685
شناسه : 3768685
تاریخ :
سه جاسوس اسپانیایی به دنبال استقلال! اقتصاد ایران: استقلال در لیگ نخبگان آسیا کار بسیار دشواری را پیش روی خود دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: استقلال برای حضور موفقیت آمیز در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا کار خیلی سختی خواهد داشت چون در شرایطی که لیگ را خوب استارت نزده، باید به مصاف تیم‌هایی برود که اغلب آنها امکانات و شرایطشان به مراتب از نماینده ایران بیشتر است.

در چنین شرایطی آبی پوشان پایتخت ۲۶ شهریور میزبان الغرافه قطر خواهند بود و لیگ نخبگان برایشان با این مسابقه استارت می‌خورد. الغرافه یکی از تیم‌های پولدار قطر است که امکانات بسیار زیادی در این کشور دارد. جدا از ورزشگاه اختصاصی و کمپ تمرینی فوق العاده مجهز، الغرافه کادر فنی و پشتیبانی کاملاً مجهزی دارد که رقابت‌های حریفان را به دقت زیر نظر می‌گیرند.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که این باشگاه قطری ۳ آنالیزور اسپانیایی در اختیار گرفته تا حریفان الغرافه در لیگ نخبگان و لیگ ستارگان قطر را بازی به بازی آنالیز کنند. به این ترتیب گروه اسپانیایی مذکور قطعاً مسابقات استقلال در لیگ بیست و چهارم را نیز آنالیز کرده و آن را در اختیار سرمربی الغرافه گذاشته اند تا تدابیر تاکتیکی مد نظر خود را بر اساس این داده‌های اطلاعاتی مدنظر قرار بدهد.

البته استقلال هم قطعاً بازی‌های الغرافه را آنالیز می‌کند و فراموش نکنیم این تیم قطری سال ۸۹ با وجود بهره‌بندی از امکانات فراوان و چند بازیکن خاص برزیلی، در ورزشگاه آزادی با سه گل به استقلال باخت بنابراین استقلال (و البته پرسپولیس) اصلاً از پیش باخته نیستند و می‌توانند تیم‌های متمول حوزه خلیج فارس را شکست بدهند اما باید قبول کنیم که کارشان در لیگ نخبگان آسیا واقعاً دشوار است.