تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3768674
شناسه : 3768674
تاریخ :
طعنه لاپورتا به ژاوی با تمجید از فلیک اقتصاد ایران: رئیس باشگاه بارسلونا در یک نشست خبری به سرمربی سابق این تیم طعنه زد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا امروز (سه‌شنبه) یک نشست خبری برگزار و در آن درباره مسائل مختلف صحبت کرد که یکی از آنها درباره کادر فنی تیم و در رأس آن سرمربی تیم هانسی فلیک بود. لاپورت با اشاره‌ای غیرمستقیم به نارضایتی ژاوی هرناندس سرمربی سابق کاتالان‌ها و ابراز نارضایتی او از کمبود بازیکن گفت: ما از سرمربی‌مان راضی هستیم. او حرفش را واضح و مستقیم می‌زند و ذهنیت برنده دارد. از کادر فنی تیم‌مان راضی هستیم و به تأثیری که آکادمی لاماسیا بر تیم اصلی باشگاه گذاشته افتخار می‌کنیم. فلیک فقط به فکر کار کردن است. او یک مربی حرفه‌ای است که کارش را متناسب با وضعیت فعلی باشگاه اما به شیوه‌ای تمام و کمال پیش می‌برد و به ما همان فوتبالی را ارائه می‌کند که دوست داریم. فلیک دنبال بهانه نیست و با آنچه که دارد می‌سازد. البته او مربی متوقعی است و سطح انتظاراتش از بازیکنان بالاست. بعد از بازی دوستانه اخیرمان برابر سیتی وقتی پرسیدم که آیا از عملکرد تیمش راضی است گفت نه چون تیم فقط 70 دقیقه فشار آورده بود. او به ما همان انرژی می‌دهد که نیاز داشتیم.

لاپورتا درباره عملکرد باشگاه در بازار نقل و انتقالات هم گفت: اولویت ما در بازار خرید دنی اولمو بود و دکه هم بارها این را به صورت مستقیم و غیرمستقیم گفت. این کار هم انجام شد. هانسی فلیک با وارد کردن بازیکن از آکادمی به تیم اصلی، شایسته تمجید است. ما بابت شروع خوب‌مان هیجان زده‌ایم اما نمی‌خواهیم از خود بیخود شویم.

رئیس کاتالان‌ها درباره زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ هم گفت: نمی‌خواهم زمان تعیین کنم چون ممکن است در آن زمان امکان افتتاح ورزشگاه نباشد و کمی به تأخیر بیفتد. البته این احتمال هم وجود دارد که زودتر از آن تاریخ به نوکمپ برگردیم. با وجود موانعی که وجود دارد من فکر می‌کنم که تا پایان سال بتوانیم برگردیم. برای بازی در استادیوم جدید بسیار هیجان زده‌ایم. بازی در المپیک مونتجوییک باعث شده که نتوانیم از بلیت فروشی حداکثر درآمد ممکن را داشته باشیم. به همین دلیل انگیزه‌مان برای بازگشت هرچه زودتر به نوکمپ بسیار زیاد است.

انتهای پیام/