تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3768658
شناسه : 3768658
تاریخ :
فرمانده صهیونیست: موضع نتانیاهو، حکم اعدام گروگان‌هاست اقتصاد ایران: یکی از فرماندهان ارتش اسرائیل به همراه یکی از سیاستمداران صهیونیست از اصرار نتانیاهو بر مواضع خود در ارتباط با غزه انتقاد کردند و آن را خطر موجودیتی برای این رژیم دانستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اسحاق بریک، سرتیپ ذخیره ارتش رژیم اسرائیل از موضع اخیر نخست وزیر رژیم اسرائیل انتقاد کرد و گفت که اصرار او بر موضعش در مورد محور فیلادلفیا (صلاح‌الدین) باعث خواهد شد که اسرای این رژیم در غزه جان خود را از دست خواهند داد.

ژنرال بریک بعد از ظهر امروز سه شنبه گفت که موضع نخست وزیر حکم اعدام برای اسرای اسرائیلی و جنگ فرسایشی بی‌پایانی را دارد. او درباره پیامدهای تداوم جنگ علیه غزه این گونه هشدار داد: «تداوم جنگ، خطر موجودیتی برای اسرائیل دارد نه حماس».

اخیرا نتانیاهو در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه بین اسرای اسرائیلی و محور صلاح‌الدین (مرز بین غزه و مصر) کدام را ترجیح می‌دهد، به صراحت گفته است که این محور برای رژیم اسرائیل حیاتی و مهم است و حاضر نیز آن را تحت هیچ شرایطی و در هر مذاکره و توافقی ترک کند.

نتانیاهو و رژیم اسرائیل سیطره بر این محور را برای مقابله با حماس و محدود کردن ورود مواد و تجهیزات به غزه را مهم می‌داند.این اظهارات نتانیاهو بعد از کشف اجساد شش صهیونیست در رفح منجر به خشم و ناراحتی بیشتر در بین صهیونیست‌ها شد و آن‌ها موج جدیدی از تظاهرات علیه او در نتانیاهو راه انداختند و حمله به او به دلیل عدم تبادل اسرا همچنان ادامه دارد.

بنیامین نتانیاهو , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

رئیس حزب کار رژیم اسرائیل نیز با بیان اینکه نتانیاهو با انجام تحقیقات در بدترین فاجعه تاریخ ما (صهیونیست‌ها) مخالفت می‌کند، اظهار داشت: نتانیاهو به اداره جنگ در چند جبهه ادامه می‌دهد و این برای اسرائیل خطر موجودیتی دارد».

او گفت: ما در جنگ به جای اینکه به توافق بازگرداندن ربوده شدگان (اسرای اسرائیل) و آتش بس دست یابیم، دچار فرسودگی شده‌ایم».

انتهای پیام/