تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3768643
شناسه : 3768643
تاریخ :
۵ حمله حزب‌الله به مواضع صهیونیستی طی یک ساعت اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که طی حدود یک ساعت ۵ عملیات را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۰۵ بعد از ظهر روز سه‌شنبه سوم سپتامبر ۲۰۲۴ موضع الرادار در مزارع اشغالی شبعا را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۵۵ بعد از ظهر روز سه‌شنبه سوم سپتامبر ۲۰۲۴ نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این سامانه‌های فنی موجود در موضع صهیونیستی «العاصی» در ساعت ۲:۲۰ به وقت محلی، تجهیزات جاسوسی موجود در موضع صهیونیستی «الراهب» در ساعت ۲:۱۰ به وقت محلی و تجهیزات جاسوسی موجود در موضع صهیونیستی «الجرداح» در ساعت ۲ به وقت محلی از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان هدف قرار گرفت.

همچنین رسانه‌های خبری از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف آن خبر دادند. این آژیر هشدار از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمده است.

همچنین بر اساس گزارش‌های رسیده، پهپادهای مقاومت از لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمده‌اند.