تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768632
شناسه : 3768632
تاریخ :
شرایط سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری فراهم است اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فراهم بودن شرایط سرمایه‌گذاری در استان گفت: این استان بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی و آب معدنی در کشور است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام زارع ظهر امروز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با حضور محمدرضا رمضانی معاون حقوقی و امور مجلس اتاق بازرگانی ایران، اظهار کرد: اتاق بازرگانی ایران یک دانشگاه تمام عیار است و ساختار آن بر پایه همکاری با قوای سه‌گانه است، این مجموعه آماده همکاری با همه گروه‌ها است.

وی افزود: در سال گذشته ۷۲ درصد مالیات کشور را بخش‌های تولید و بازرگانی پرداخت کرده است اما فقط ۵ درصد تسهیلات به این دو بخش پرداخت شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیاری از بخش‌های تولیدی و صنعتی با معضل نقدینگی مواجه هستند و اعتقاد دارم تثبیت اشتغال از ایجاد شغل مهم‌تر است.

زارع عنوان کرد: در حال حاضر صنعت، تولید و بازرگانی در ناترازی انرژی با مشکلات بسیاری مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دو و نیم روز برق صنعت قطع است اما یک کارفرما باید در این روزها مالیات پرداخت کند، حقوق کارگران را بپردازد و بسیاری دیگر از هزینه‌ها را پرداخت کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شرایط در استان مستعد برای سرمایه‌گذاری است چراکه این استان بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی، بزرگ‌ترین تولیدکننده آب معدنی، بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع محصولات کشاورزی و… در کشور است.