تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3768621
شناسه : 3768621
تاریخ :
پنجمین پایانه تاکسیرانی در منطقه ۱۹ احداث می شود اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۱۹ تهران، از احداث پایانه تاکسیرانی بخشایش در ناحیه دو در مجاورت بازار بزرگ شهید احسانی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگرپور، با تأکید بر اینکه این پایانه تاکسیرانی پنجمین جایگاه توقف تاکسی‌های خطی است خاطر نشان کرد: عملیات احداث پایانه تاکسیرانی بخشایش با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی در مرحله خاکبرداری و تسطیح قرار دارد.

وی بیان کرد: با توجه به همجواری این پایانه با بازارهای عبدل‌آباد این اقدام به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان، جلب رضایتمندی آنها با اجرای دو سکو مسافربری و سرپناه در ابعاد ۷ در ۷۰ متر مربع و اصلاح هندسی در حال انجام است.

به گفته این مسئول، پایانه تاکسیرانی بخشایش دارای یک خط تاکسیرانی و سه سکوی مسافربری در حال اجرا برای جابه‌جایی مسافران از این پایانه به مقصد بازار ۱۵ خرداد است.

وی تصریح کرد: به منظور سهولت تردد سالمندان، افراد دارای معلولیت احداث سکوها در پایانه تاکسیرانی، طبق نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران در حال اجراست.

بر اساس این گزارش پایانه‌های تاکسیرانی مترو شهرک شریعتی، شاهد، آزادگان، شهید سروری و بخشایش پنج پایانه تاکسیرانی در این منطقه هستند که روزانه مسافرین زیادی را به مقاصد مختلف جا به جا می‌کنند.