تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768615
شناسه : 3768615
تاریخ :
محکوم مالی به همت خادمیار کانون خدمت رضوی آران و بیدگل آزاد شد اقتصاد ایران: اصفهان - دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل گفت: در آستانه شهادت امام رضا(ع) زندانی محکوم مالی با همت خادمیار کانون خدمت رضوی آران و بیدگل در آستانه شهادت امام مهربانی آزاد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عباس آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: به همت خادمیار کانون خدمت رضوی ثامن الحجج (ع) شهرستان آران و بیدگل جوان ۳۵ ساله محکوم مالی از زندان آزاد شد.

وی افزود: این زندانی جوان ۳۵ ساله سرپرست خانوار و نان آور خانواده به دلیل محکومیت مالی غیرعمد ناشی کسب و کار با هزینه ۸۲۵ میلیون ریالی و به همت خادمیار کانون خدمت رضوی ثامن الحجج (ع) شهرستان آران و بیدگل آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گفته وی این هشتمین زندانی معسر است که به دلیل محکومیت مالی غیرعمد با همت خادمیار کانون خدمت رضوی ثامن الحجج (ع) شهرستان آران و بیدگل و با هم‌افزایی، تعامل و همکاری همه جانبه پذیرش اعسار توسط مرجع قضائی، گذشت شاکی و اعطای بخشی از بدهی از طریق ستاد دیه کاشان آران و بیدگل آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل گفت: این جوان زندانی بعد از تحمل دو سال زندانی در آستانه شهادت امام مهربانی‌ها علی ابن موسی الرضا (ع) از بند زندان آزاد شد.