تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3768611
شناسه : 3768611
تاریخ :
هورنر: هیچ‌کس از وضعیت ردبول راضی نیست اقتصاد ایران: رئیس ردبول اتریش درباره نتایج ضعیف این تیم در گرندپری‌های اخیر فرمول یک و همچنین مکس فرستاپن، قهرمان سه فصل اخیر این مسابقات صحبت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از جی بلاگ؛ کریستین هورنر نظرات خود را در مورد وضعیت فعلی تیم بحران زده ردبول به اشتراک گذاشت. در حال حاضر این تیم اتریشی همچنان در رده‌بندی تیمی و انفرادی فصل جاری فرمول یک پیشتاز است اما برتری قابل توجهی را که قبلاٌ داشت از دست داده است.

ردبول در حال حاضر 446 امتیاز دارد و مک لارن 438 امتیازی دوم است.

رئیس ردبول که تیمش در سه فصل اخیر فرمول یک با اقتدار قهرمان شد، گفت: مکس فرستاپن به عنوان یک قهرمان جهان بلوغ خود را نشان داد و هیچ‌کس شرایطی را که در حال حاضر در آن هستیم، دوست ندارد. در واقع هیچ‌کس راضی نیست و برای بهبود شرایط باید خیلی سخت کار کنیم. با این وجود تنها چیزی که این تیم دارد قدرت، عمق و درایت است و ما باز خواهیم گشت.

کریستین هورنر درباره مکس فرستاپن نیز اظهار داشت: چیزی که واقعاً من را در مورد مکس تحت تأثیر قرار داد این بود که چقدر در این روند مشارکت داشت. او وحشت نمی‌کند و به تعامل با مهندسان تیم ردبول ادامه می‌دهد. مکس خیلی واضح توضیح می‌دهد که چه مشکلاتی وجود دارد و زمان و تلاش خود را صرف آن می‌کند. او صبح زود بعد از مسابقه آماده بود تا کارش را شروع کند.

مرحله بعدی مسابقات فرمول یک در آذربایجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/