تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768597
شناسه : 3768597
تاریخ :
نجات مرد ۳۴ ساله از آبشار صخره‌ای توسکستان اقتصاد ایران: گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از نجات مرد۳۴ ساله گرفتار در آبشار صخره‌ای باقرآباد توسکستان شهرستان گرگان خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم غریب آبادی گفت: عصر روز گذشته طی گزارشی از اورژانس مبنی بر گیرکردن یک نفر در آبشار صخره‌ای باقرآبادِ منطقه توسکستان، ۱۰ نیروی عملیاتی در قالب ۳ تیم از پایگاه‌های امداد و نجات چهارباغ، قرق و شعبه مرکزی گرگان اعزام شدند.

وی افزود: جوان حدود ۳۴ ساله پس از رفتن به بالای آبشار و برخورد با تاریکی هوا با حرکت در تاریکی، وارد مسیر غیرقابل دسترسی شده و درخواست کمک داشته است.

غریب‌آبادی ادامه داد: نجاتگران با عبور از چند دره و انتخاب ۴ مسیر دسترسی با استفاده از ابزار فنی و کارگاه‌های نجات به محل حادثه اعلامی دست یافتند.

مدیرعامل هلال احمر گلستان بیان داشت: نجاتگران در این عملیات سخت و نفس‌گیر، مصدوم را پس از رهاسازی و انتقال به پایین دست تحویل عوامل انتظامی دادند.

وی با بیان اینکه عملیات پس از ۱۳ ساعت در ۷:۳۰ صبح امروز به پایان رسید گفت: در این حادثه یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و ۳ ست ابزار کوهستان به کار گرفته شد.