تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768578
شناسه : 3768578
تاریخ :
تعاونی های برتر استان البرز تجلیل می شوند اقتصاد ایران: کرج- مدیر کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی البرز از برگزاری مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان در هفته تعاون خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله دارایی با اشاره به آغاز هفته تعاون گفت: هفته تعاون امسال با شعار همه با هم در مسیر تعاون نامگذاری شده است و فرصت ارزشمندی به منظور بازخوانی اهداف و برنامه‌ها و تبیین جایگاه تعاونی‌ها و نقش مؤثر آنها در بالندگی و رشد و شکوفایی اقتصادی است.

وی با اشاره به تشریح برنامه‌های این هفته گفت: حضور در گلزار شهدای ۴۰۰ دستگاه و تجدید بیعت با شهدا و دیدار با خانواده شهدا در این هفته در روزهای نخست هفته تعاون برگزار می‌شود همچنین روز جمعه مسئولان اداره در مصلی نماز جمعه پاسخگوی مردم هستند.

وی ادامه داد: با حضور تعاونی‌های استان البرز روز یکشنبه مراسم جشن تجلیل از تعاونی‌های برتر برگزار می‌شود افتتاح نمایشگاه مشاغل خانگی و نشست مشترک جامعه تعاون استان از دیگر برنامه‌ها است.

دارایی افزود: امروزه تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است و اشاعه فرهنگ مشارکت و حضور مردم درصحنه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و مشارکت فکری و مالی آنها زمینه ساز توسعه و شکوفایی ظرفیت‌ها است و تعاون گران باید با باور به نقش و جایگاه خود در مسیر ایفای رسالت خود گام بردارند.