تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768576
شناسه : 3768576
تاریخ :
مانور عملیات مشترک امداد و نجات و اطفای حریق در «دیلم» برگزار شد اقتصاد ایران: بوشهر- رییس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: مانور عملیات مشترک امداد و نجات و اطفای حریق (حریق فرضی) شناور پهلوگرفته در مجاورت اسکله تجاری بندر دیلم با موفقیت به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیکو ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس متن تعریف شده برای مانور، پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در شناور حامل کالا، شناور ناجی برای نجات مصدومان احتمالی و شناور آتش‌خوار فره‌ام به عملیات اطفا حریق به موقعیت وقوع حادثه فراخوانده شدند.

وی بیان کرد: در ادامه با حضور به موقع شناور ناجی، تنها مصدوم حادثه پیدا و به اورژانس (هلال احمر) مستقر در اسکله تحویل داده شد و عملیات اطفا حریق نیز با مشارکت شناور آتش‌خوار، خودروهای آتش‌نشانی و تاور مانیتور ثابت اسکله بندر دیلم انجام شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: پس از اطفا حریق و اطمینان از عدم برگشت شعله، فرمانده عملیات پایان موفق مانور یک‌ساعته را اعلام کرد.

نیکو ادامه داد: این مانور با هدف ارتقا دانش علمی و ارزیابی توان تاکتیکی تیم عملیاتی، ایجاد هماهنگی بین واحدهای عملیاتی و سایر ارگان‌ها و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت برگزار شد.

وی یادآور شد: عملیات مشترک امداد و نجات و اطفا حریق در مجاورت اسکله تجاری بندر دیلم از سوی اداره بندر و دریانوردی این بندر و با مشارکت گمرک، هلال احمر، آتش‌نشانی شهرداری، دریابانی و شرکت ساحل‌بار انجام شد