تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768575
شناسه : 3768575
تاریخ :
شعرهای محمد علی بهمنی ذهن و زبان مردم را تسخیر کرده است اقتصاد ایران: بندرعباس- شاعر و طنزپرداز مطرح کشور گفت: شعرهای محمد علی بهمنی ذهن و زبان مردم را تسخیر کرده است و همواره در اذهان مردم ماندگار خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ناصر فیض در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعضی از شاعران بخت اقبال‌شان به نوعی است که در روزگاری که هستند نیز شناخته می‌شوند و قدر آن‌ها دانسته می‌شود و محمد علی بهمنی جزو معدود شاعرانی است که این اتفاق برای او افتاد و در عصری که زیست می‌کرد شناخته شد.

وی افزود: بسیاری از شعرای بزرگ تاریخ و بزرگان شعر و ادب فارسی قرن‌ها بعد از مرگشان، جامعه به جایگاه آن‌ها پی برده و توانسته‌اند دیده شوند اما شاعری که در روزگار خودش دیده می‌شود بدون تردید دارای هوشمندی بالایی است و نشان می‌دهد که او به زبان روزگار خود، دغدغه‌های مردم زمانه و گذشته ادبیات فارسی آشنایی کامل دارد.

شاعر و طنزپرداز مطرح کشور ادامه داد: محمد علی بهمنی نامی است که علاوه بر استانی که نیم قرن در آن زندگی کرده است برای مردم کل کشور و مردم کشورهای فارسی زبان نیز دارای اهمیت است و شعر او پیش همه شناخته شده است چرا که توانسته است ذهن و زبان مردم را تسخیر کند.

وی ادامه داد: ما موظف هستیم محمد علی بهمنی را بیش از این به مردم این عصر بشناسانیم هر چند که او هیچ گاه از یادها نخواهد رفت و هم به لحاظ منشی که داشته است و هم از لحاظ آثاری که از خود به جای گذاشته است همیشه جاودانه خواهد بود.