تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3768527
شناسه : 3768527
تاریخ :
عاملان تیراندازی در شهر ری دستگیر شدند اقتصاد ایران: فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری ۳ نفر از عاملان تیراندازی میدان معلم و کشف یک قبضه سلاح گرم از مخفیگاه متهمان با تلاش مأموران پلیس اطلاعات این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یک واحد صنفی و مجروحیت یکی از شهروندان از ناحیه پا و در راستای برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی و دارندگان سلاح‌های غیر مجاز در شهرستان ری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران عملیات پلیس اطلاعات با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۳ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در همین ارتباط یک قبضه کلت کمری سلاح جنگی از مخفیگاه متهمان کشف و متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی معترف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به اینکه، امنیت و سلامت و جلب رضایتمندی شهروندان اولویت پلیس است از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.