تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3768505
شناسه : 3768505
تاریخ :
صعود والیبال نشسته ایران به نیمه‌نهایی با شکست آلمان اقتصاد ایران: مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ با برگزاری مسابقات مرحله یک‌چهارم پیگیری شد و تیم ایران مقابل آلمان به برتری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 با برگزاری مسابقات مرحله یک‌چهارم در سالن نورث آرنا پاریس دنبال شد و تیم ملی والیبال نشسته ایران به مصاف آلمان رفت.

در این بازی نزدیک و سخت که جو سالن به‌سود حریف بود، آلمان‌ها از همان ست نخست رقابت پایاپایی با ایران داشتند اما رفته رفته تیم ایران به بازی مسلط شد و برتری خود را به حریف دیکته کرد و توانست ست نخست را با نتیجه 25 بر 16 به‌سود خود خاتمه دهد.

در ست دوم نیز ایران اقتدار خود را به رخ کشید و موفق شد در یک نمایش برتر با نتیجه 25 بر 13 حریف را شکست دهد. برتری ایران در ست سوم هم ادامه یافت و این ست هم با پیروزی 25 بر 16 به‌سود ایران خاتمه یافت.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال نشسته ایران در یک بازی برتر و مقتدرانه 3 بر صفر آلمان را شکست داد تا با اقتدار به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های پارالمپیک پاریس صعود کند.

انتهای پیام/+