تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768498
شناسه : 3768498
تاریخ :
لزوم ثبت و انتقال خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان اقتصاد ایران: لنگرود- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان بر لزوم ثبت و انتقال خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن حبیبی ظهر سه شنبه در راستای یادواره ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله آئین رونمایی از کتاب گل‌های باغ مصطفی در سالن اجتماعات گردان حمزه سیدالشهدا (ع) کومله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای ۸ سال دفاع مقدس به ویژه شهدای مدافع حرم و محور مقاومت، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد تاکید قرار دارد.

وی با اشاره به شخصیت‌های برجسته‌ای چون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید آیت‌الله رئیسی، گفت: ما باید با استفاده از تجربیات و خاطرات شهدای عزیز، نسل جوان را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم این شهدا همواره برای ما الگو بوده‌اند و باید تلاش کنیم تا پیام آن‌ها را به درستی منتقل کنیم.

حبیبی، همچنین به فعالیت‌های بنیاد در زمینه جمع‌آوری اسناد و تولید کتاب‌های فاخر اشاره کرد و افزود: امروز شاهد تولید آثار هنری متنوعی در حوزه دفاع مقدس هستیم که نشان‌دهنده علاقه مردم به این موضوع است ما باید به نسل‌های جدید یادآوری کنیم که این دوران هنوز حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان، گفت: ما در حال تولید کتاب‌های صوتی و داستان‌های کودکانه از دل خاطرات شهدا هستیم تا این ارزش‌ها به زبان ساده‌تر به نسل جدید منتقل شود.

وی در پایان از تمامی مسئولین و پیشکسوتان خواست تا در این مسیر همکاری کنند و بر اهمیت وحدت و همدلی در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد.