تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3768478
شناسه : 3768478
تاریخ :
نصیبی: زمین مورد ادعای هاکی از سال ۹۹ بدون استفاده مانده است اقتصاد ایران: مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: در زمین مورد ادعای فدراسیون هاکی عملیات عمرانی ویژه‌ای از جمله زیرسازی صورت نگرفته و به همین دلیل برای دپوی پسماند استفاده می‌شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

مهدی نصیبی در واکنش به اظهارات اسدی دبیر فدراسیون هاکی مبنی بر تخلیه نخاله بازسازی ورزشگاه آزادی در زمین چمن هاکی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: سال 1399 با درخواست فدراسیون هاکی، زمینی در مجموعه ورزشی آزادی در اختیار این فدراسیون قرار گرفت. از آن سال تا به امروز عملیات عمرانی ویژه‌ای از جمله زیرسازی در این زمین صورت نگرفته و به همین دلیل همواره به عنوان یکی از اماکن برای دپوی نخاله مجموعه استفاده می‌شد.

وی افزود: با شرایطی که ذکر شد نخاله‌های ورزشگاه آزادی در زمین مذکور تخلیه شد زیرا نزدیک‌ترین مکان به ورزشگاه آزادی است، البته هر شب نیز از این مکان به خارج مجموعه منتقل می‌شود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: اگر شرایط زمین هاکی همان گونه بود که مسئولان فدراسیون اعلام کردند، قطعا مکان دیگری برای تخلیه نخاله در نظر گرفته می‌شد ولی اقدام خاصی از جمله زیرسازی و نصب چمن صورت نگرفته بود.

نصیبی خاطرنشان کرد: با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا عملیات عمرانی ورزشگاه آزادی به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری با قدرت ادامه دارد، امیدواریم با ادامه این روند شاهد بازسازی اساسی در بزرگترین ورزشگاه کشور باشیم.

انتهای پیام/