تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3768474
شناسه : 3768474
تاریخ :
سامسونگ ۵ هزار گلکسی زد فلیپ ۶ بین ورزشکاران پارالمپیک پاریس توزیع کرد اقتصاد ایران: سامسونگ به پنج هزار ورزشکار پارالمپیک ۲۰۲۴ فرانسه، نسخه‌ای ویژه از گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ اهدا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سامسونگ به‌عنوان شریک جهانی مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، حدود ۵۰۰۰ گوشی Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition را به بازیکنان پارالمپیک اهدا کرد. نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فلیپ ۶ شامل مجموعه‌ای از خدمات و اپلیکیشن‌های خاص برای بازیکنان و جدیدترین قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI است. کره‌ای‌ها پیش‌تر ۱۷ هزار دستگاه از نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فلیپ ۶ را بین ورزشکاران المپیک توزیع کرده بودند.

سامسونگ می‌گوید نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فلیپ ۶ را برای ورزشکاران پارالمپیک بهینه کرده است تا با توجه به شرایط جسمی، بهترین تجربه را از کار با گوشی داشته باشند.

چند ورزشکار پارالمپیک نشسته روی ویلچر و در دست داشتن جعبه‌ی گوشی گلکسی زد فلیپ ۶
اهدای گلکسی زد فلیپ ۶ به ورزشکاران پارالمپیک فرانسه

مثلاً قابلیت Interpreter به‌طور فوری مکالمات زنده را ترجمه می‌کند و به همه‌ی پارالمپیکی‌ها اجازه می‌دهد تا با سایر ورزشکاران از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. دستیار صوتی Bixby Vision for Accessibility، توصیفات صوتی از تصاویر و محیط اطراف ارائه می‌دهد. Relúmĭno outline، کنتراست و روشنایی صفحه‌نمایش را افزایش می‌دهد یا خطوط تصویر را واضح‌تر می‌کند تا وضوح دید را افزایش دهد. تمامی این قابلیت‌ها به ورزشکاران با بینایی کم اجازه می‌دهد تا در مکان‌های مختلف حرکت کنند و با سایرین در ارتباط باشند.

شخصی درحال اهدای گلکسی زد فلیپ ۶ به ورزشکار پارالمپیک فرانسه
Samsung

استفانی چوی، مدیر بازاریابی بخش تجربه‌ی موبایل (MX) سامسونگ می‌گوید: «سامسونگ برای حدود دو دهه، شریک بازی‌های پارالمپیک بوده است. به‌عنوان حامی متعهد جنبش پارالمپیک، ما مفتخریم که با آخرین فناوری موبایل خود، به ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن بازی‌ها برای ورزشکاران، طرفداران، تماشاگران و داوطلبان در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ کمک کنیم. افتخاری بالاتر از این نیست که طرفداران را در سراسر جهان به پارالمپیکی‌های مورد علاقه‌ی خود، داستان‌ها و روحیه‌ی مصممشان نزدیک‌تر کنیم، زیرا آن‌ها مسیرهای تازه‌ای می‌سازند و همواره الهام‌بخش موفقیت هستند.»

مقاله‌ی مرتبط
  • سامسونگ توزیع گلکسی زد فلیپ ۶ نسخه المپیک را در بین ورزشکاران آغاز کرد

حمایت سامسونگ از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پس از یک همکاری ۱۸ ساله که از بازی‌های زمستانی پارالمپیک تورین ۲۰۰۶ آغاز شد و تا به امروز ادامه داشته است.

سامسونگ در المپیک سوچی ۲۰۱۴، نمایشی به نام «گفت‌وگو در تاریکی» (Dialogue in the Dark) برگزار کرد که در آن، بازدیدکنندگان با گذراندن یک روز به‌عنوان فردی نابینا، چالش‌های زندگی این افراد را از نزدیک تجربه کردند. در بازی‌های زمستانی پارالمپیک پیونگچانگ ۲۰۱۸ نیز بازدیدکنندگان توانستند ویژگی Relúmĭno را در ترکیب با هدست Samsung Gear VR امتحان کنند که به افراد کم‌بینا کمک می‌کند تا جهان را واضح‌تر ببینند.