تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3768467
شناسه : 3768467
تاریخ :
جهاد اسلامی فلسطین: مقامات رام الله در مواضع خود بازنگری کنند اقتصاد ایران: جنبش جهاد اسلامی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا مواضع خود را پیش از آنکه حاکمیتش را بر مناطق تحت کنترلش به طور کل از دست بدهد، تغییر دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش جهاد اسلامی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا مواضع خود را پیش از آنکه حاکمیتش را بر مناطق تحت کنترلش به طور کل از دست بدهد، تغییر دهد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: ما از تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم به جای دلبستن به جامعه بین‌المللی و موضع کشورهای عربی که ناتوانی و تبانی آنها ثابت شده است، در مواضع خود بازنگری کند.

در بیانیه این جنبش آمده است: ما کشورهای عربی که به سوی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیش می‌روند را دعوت می‌کنیم تا در حقیقت پروژه صهیونیستی و اهداف آن تأمل کنند؛ زیرا این رژیم نژادپرست غاصب به دنبال زمین است و برای صلح ارزشی قائل نیست، مگر به میزانی که به آن وقت برای تضعیف جبهه جهان عرب و مسلمانان و تکمیل سلطه‌اش بر منطقه و ملتهای آن بدهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: خطاب به جهان عرب و اسلام اعلام می کنیم که یک حرکت مردمی قوی می‌تواند پیامی روشن به دولت آمریکا ارسال کند و آن را مجبور به بازنگری در شراکت خود با این رژیم در جنایاتش کند و دشمن را وادار به تجدیدنظر در محاسباتش نماید؛ چرا که ایستادگی ملت فلسطین در سرزمینش، تمام ملت‌های عربی را از سیاست‌های دشمن در سرزمین‌هایشان مصون می‌دارد.