تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768457
شناسه : 3768457
تاریخ :
وحدت‌رویه در روایت‌گری رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی ضروری است اقتصاد ایران: بوشهر- نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت‌رویه در روایت‌گری رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی ضروری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر چهارشنبه در نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: رسانه‌ها نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارند و باید در زمان مناسب و بر اساس شرایط روز نقش‌آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید مسئولیت خود و دسیسه‌های دشمنان را به خوبی بشناسند، تصریح کرد: برای عملکرد مناسب در حوزه رسانه نیاز است که رسانه‌ها عملکردی دقیق و به‌موقع داشته باشند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری به نقش پیامبران الهی در انتقال وحی اشاره کرد و افزود: کار تمامی پیامبران الهی اطلاع‌رسانی و هدایتگری، جهت‌دهی و سوگیری بود که برای اصلاح نوع بشر تلاش می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها همواره در تقابل حق و باطل نقش آفرینی کرده‌اند اضافه کرد: رسانه به عمل صادقانه مسئولان نیاز دارد و باید مسئولان با کارکرد مناسب امکان بازتاب رسانه‌ای آن را فراهم کنند تا باورپذیری و اعتمادسازی در جامعه به‌خوبی شکل بگیرد و تلاش‌ها اثرگذار باشد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خواستار آسیب‌شناسی نقاط ضعف رسانه و عرضه محتوای خوب در رسانه‌های انقلاب اسلامی شد و تاکید کرد: در روایت جبهه انقلاب اسلامی از چنددستگی پرهیز و وحدت‌رویه ملاک عمل قرار گیرد.

در این دیدار پوستر دهمین دوره استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد و مسئول بسیج رسانه استان بوشهر و شماری از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان دیدگاه‌های خود را بیان کردند.