تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3768455
شناسه : 3768455
تاریخ :
کشف ۱۲۰ کارگاه طلاسازی بدون پرونده مالیاتی در تهران اقتصاد ایران: مدیر کل امور مالیاتی مرکز تهران با اشاره به پیگیریهای دو ساله در خصوص فرار مالیاتی حوزه طلا گفت: این اقدامات منجر به کشف ۱۲۰ واحد تولید طلا و تشکیل پرونده های مالیاتی برای این دست از فعالان اقتصادی شد که تا به حال درگیر فرار مالیاتی بودند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

علی محدث دیلمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از فرار مالیاتی در حوزه طلا و جواهر گفت: طی دو سال اخیر اقدامات قابل توجهی در اداره کل مالیاتی مرکز تهران در خصوص مقابله با فرار مالیاتی این حوزه انجام شده است.

مدیر کل امور مالیاتی مرکز تهران با اشاره به پیگیریهای دو ساله در خصوص شفافیت مالیاتی حوزه طلا گفت: این اقدامات منجر به کشف 120 واحد تولید طلا و تشکیل پرونده  مالیاتی برای این دست از فعالان اقتصادی شد که تا به حال درگیر فرار مالیاتی بودند.

دیلمی گفت: برای شناسایی این واحدهای متخلف که تا کنون پرونده مالیاتی نداشتند اقدامات مختلفی از جمله هماهنگی با پلیس امنیت اقتصادی، اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی و سایر مراجع نظارتی مرتبط انجام شده بود.

وی افزود، با پیگیریهای انجام شده به زودی برای این فعالان اقتصادی برگ تشخیص مالیاتی صادر و مالیات مربوطه مطالبه خواهد شد.

انتهای پیام/