تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768438
شناسه : 3768438
تاریخ :
پروژه کاهش سوختن گازهای مشعل در پارس جنوبی باید شتاب گیرد اقتصاد ایران: بوشهر- معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: پروژه کاهش سوختن گازهای مشعل در پارس جنوبی باید شتاب گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید توکلی در سفر به عسلویه بیان کرد: افرادی که در مجموعه شرکت ملی گاز ایران به‌ویژه در پالایشگاه‌ها و مجتمع گاز پارس جنوبی شبانه‌روز تلاش می‌کنند، می‌دانند که کار آنها در اقصی نقاط کشور تأثیرگذار است؛ از این رو بر خود لازم دانستم که نخستین سفر کاری خود را به عسلویه و این مجتمع داشته باشم تا از شما قدردانی کرده باشم.

توکلی با بیان اینکه ما در همه زمینه‌ها نه تنها باید مؤثر عمل کنیم بلکه باید به سمت عالی‌شدن هم پیش رویم، تصریح کرد: عالی‌شدن به این معناست که ما طرف‌های ذی‌نفع خود را شناسایی و نیازهای آنها را برآورده کنیم و موجب رضایتمندی‌شان شویم.

وی ادامه داد: مردم ایران ذی‌نفعان‌مان هستند و باید با همه توان، تلاش خود را برای تعالی کشور و مردم انجام دهیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز بیان کرد: شرکت ملی گاز ایران با توجه به جایگاه آن در سطح جامعه و بین‌الملل، شرکتی است با قابلیت اطمینان بالا که نمی‌گذارد خدمات آن قطع شود و اگر اتفاقی رخ دهد سریع پاسخگوست و این مهم نیز، با تلاش و همت و کار جهادی شما کارکنان و متخصصان به وجود آمده است.

بنا بر این گزارش، رفع مسائل و مشکلات فاز ۱۴ پارس جنوبی، آمادگی هرچه بیشتر نیروگاه برق بعثت، پیاده‌سازی دقیق مسائل اچ‌اس‌ئی، گزارش پیشرفت پروژه‌ها، اخلاق‌مداری، سلامت اداری، تعمیرات اساسی توربین‌ها و مولکولارسیو از موارد مهمی بودند که از سوی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در جمع کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی مطرح شد.