تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768403
شناسه : 3768403
تاریخ :
موکب پیامبر اعظم(ص) سنندج پذیرای ۱۵ هزار زائر اربعین بود اقتصاد ایران: سنندج-مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: موکب پیامبر اعظم (ص) پذیرای ۱۵ هزار زائر اربعین حسینی بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد فعله گری ظهر سه شنبه به خبرنگاران استان اعلام کرد: از زمان برپایی موکب پیامبر اعظم (ص) که از ۲۶ مرداد ماه پذیرای زائرین عزیز اربعین حسینی در سنندج بود تا پنج شنبه هشتم شهریورماه به ۱۵ هزار زائر خدمت‌رسانی شد.

وی با بیان اینکه این موکب در مساحت ۳۰۰ متر مربع احداث شد، افزود: موکب یاد شده شامل قسمت پذیرش، پذیرایی، نمازخانه و محل اقامت خواهران، نمازخانه و محل اقامت برادران بود که با ۸ دستگاه خنک کننده پر تابل از مهمانان معزز اربعین حسینی با وعده‌های غذایی صبحانه، نهار، شام و میان وعده پذیرایی می‌کرد.

فعله گری خاطر نشان کرد: اکیپ پزشکی و خدمات درمانی صنعت نفت منطقه غرب کشور نیز با حضور پزشک، پرستار و تیم درمانی به صورت ۲۴ ساعته در محل موکب آماده ویزیت و خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی بودند که در مدت برپایی موکب به بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ نفر خدمات درمانی ارائه دادند.

امکان پارک ۳۶۰۰ خودروی شخصی زائران اربعینی در سنندج

وی اظهار کرد: در این مدت اقدامات لازم برای پارک خودروهای زائرین فراهم شد که در مجموع برای ۳۶۰۰ دستگاه خودروی شخصی و بیش از ۷۰ دستگاه اتوبوس در مکان پارکینگ موکب امکانات پارک فراهم شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضمن تشکر از عوامل اجرایی و خادمین موکب اظهار کرد: در مجموع برای برپایی موکب و پذیرای از زائرین بیش از ۷۰ نفر از کارکنان شرکت گاز استان کردستان از مذاهب اهل تسنن و تشیع دوش به دوش و در کنار هم وظیفه مدیریت موکب پیامبر اعظم (ص) شرکت گاز استان کردستان را به عهده داشتند.